خــامــوش بـاشــی بـهـتـر اسـت‏

تـا مـن پـشـت خـط بـاشم... و تــــــــــــــــــو ‏

بـا دیـگــری .......



.

نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت13:58---20 تير 1393
سلام عزیزم....وب خیلی جذابی داری...با خوندن هر کدوم از مطالب وب قشنگت یاد گذشته خودم افتادم.....اه
پاسخ:قربونت


بیتا
ساعت17:08---7 فروردين 1393
اگر گاهی سراغت را نمی گیرم مگو از یاد او رفتم گرنه یاد تو همیشه در خاطر من است


COOL GIRL
ساعت14:18---10 دی 1392
این روزا همه ی رویا و آرزوم این شده ؛

این که توی بحث فقط سکوت کنم...

فحشاش رو بده...حرفاشو بزنه...

منم بشنوم و به جون بخرم...

تموم که شد...

برم بغلش کنم ...

گریه کنم...

حرفی نزنم...

فقط و فقط عمل کنم....

بگم: با من نجنگ ....من عاشقتم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ danial ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه