ســـــــــــلام بــــه وبــــــــم خــــــــوش اومــــــــدید......‏

 

اگـــــــه از مــــــطـــــالـــــب خــــوشــــــــتون اومــــــد نــــــــظر بـــــدیـــد.....



.

نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت11:10---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی danial ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


بهار
ساعت12:34---24 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست danial واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهار
ساعت10:45---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست danial واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت12:23---19 آذر 1393
danial اسم شماست؟

خخخخخخخ

danial پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
پاسخ:باشه


مهرنوش
ساعت12:16---18 آذر 1393
danial اسم شماست؟

خخخخخخخ

danial پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت15:42---16 آذر 1393
danial وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ danial را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com
پاسخ:سلام ............ممنون.............چشم


مهرنوش
ساعت18:10---11 آذر 1393
danial وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ danial را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com
پاسخ:مرسی.........چشم حتما


sara
ساعت0:19---29 مرداد 1393
سلام وبلاگتون عالی بود خیلی ممنون بخاطر مطالب زیباتون
پاسخ:خواهش میکنم لطف دارید


محکوم
ساعت13:46---15 مرداد 1393
سلام عالی بودی خوشحال میشم بهم سربزنی ونظربدی
پاسخ:سلام خوش اومدی باشه حتما میام


مسافر جاده عشق
ساعت12:25---23 ارديبهشت 1393
کاش میشد هیچکس تنها نبود

کاش میشد دیدنت رویا نبود

گفته بودی باتو میمانم ولی

رفتی و گفتی که اینجا جا نبود

سالیان سال تنها مانده ام

شاید این رفتن سزای من نبود

من دعا کردم برای بازگشت

دستهای تو ولی بالا نبود

باز هم گفتی که فردا میرسی

کاش روز دیدنت فردا نبود . . .


ثنا
ساعت13:25---15 دی 1392
چقد دپرسی! غصه نخور یاخودش میاد یا نامش
پاسخ:مرسی! ! !


Mahdiye.N
ساعت9:50---3 دی 1392
ببخشید میشه سنتونم توپروفایلت بنویسین؟؟؟ممنون میشم
پاسخ:ok


Mahdiye.N
ساعت20:00---2 دی 1392
چقدسرد وبی احساسین؟؟؟خب یکم گرم ترتحویل بگیرین نظرا رو جواب بدین شایدبیشترسربزنیم ب وبتون.
پاسخ:مرسی بابت نظرت......بازم بهم سر بزن


Mahdiye.N
ساعت17:58---2 دی 1392
Goodly

Mahdiye.N
ساعت17:57---2 دی 1392
Goodly

سونیا
ساعت16:01---1 دی 1392
سلام خوبی وبلاگت خوب ومعنی داره من اپم خوشحال میشم نظرتودر مورد وبم بدونم
پاسخ:سلام....مرسی لطف داری....


fateme
ساعت21:45---30 آذر 1392
سلام نوشتهای وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم بیای به منم سر بزنی وباهم تبادل لینک داشته باشیم
پاسخ:سلام...مرسی لطف داری.......


nafas
ساعت22:34---28 آذر 1392
وایییییی..........بدو بدو بدو زووووووووووووووووووووووووووووو وووددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددد
پاسخ:مطلب گذاشتم‏!‏


nafas
ساعت22:32---28 آذر 1392
زود زود همین الان تند تر بنویس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!; )
پاسخ:


nafas
ساعت22:27---28 آذر 1392
همین الان زود مطلب بذار الان لینکت میکنم!; )
پاسخ:منم لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ danial ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه